Friday, December 31, 2010

the sweetest thing

20december2010
Tarikh nie ialah tarikh bufday aku.semua orang mesty excited gile bile bufday time.Termasuklah aku,NURNAJAATIQAH.kali ni bufday aku disambut agak sederhana brsama family tersayang. Lepas celebrate dengan family tersayang,celebrate pulak dengan kawan-kawan.mula2 rase mcm xnk pgy sebab macam kekurangan badget,tapy alhamdulilah pegy jugak sbb ade badget lebih.THANKS grandma.hehe.kali ni celebrate bufday kat kl.pgy karoeke selama dua jam.memang melalak habis.thx ejad,zul,lut and kiwi.sedang syok bernyanyi tetiba ejad berkate "ayg,b nk kuar gy toilet jap" Aku sebagai insan yg cemerlang ni pon percaye.tapy aku mula rase pelik bile dai xbalik2 dr toilet,lame gile mamat ni gy toilet.aku pon wat je tak tau dan meneruskan sesi karoeke dengan lagu seterusnya,pelamin angan ku musnah-azie.Memang musnah tekak aku.Habis je lagu tuh secare tetibe ejad muncul membawa kek Secret Recipe~aku terkedu lalu mengedik."omg,bajet jap"thanks bie for the cake.acehh geli gile aku ckp cmtuh.haha tpy tuh la keyataannye yg aku memang cakap cmtuh.lepas puas gy karoeke pgy la makan dkt food republic.habi je makan pgy ikot ejad.dia beli kan aku adiah.happynye mase tuh.hahaha.tu jela ctenye.malas cte lagy ponat eden menaip ni oii.
ni la gambar muka2 happy.haha :D

my fav cake choclate strawberry
kiwiki
anak noden kebulor
zul and kiwi TTP
love
Justify Full

No comments:

Post a Comment