Wednesday, August 25, 2010

funny things

haha.memang aku xley lupe.ary isnin 23.8.2010.
dah la bgun lambat.pukul 7 time aku tgk phone aku.
sumpah gelabah!ade rase xnk gy skola pon ade.
Tapi demi azam yg tinggi aku gy jugak wlaupon da lmBT.
sampai2 skola hampir pagar nk tutop,slmt tak kne tahan.hehe
perhimpuna cm biase.last2 tuh tetibe ade spotcheck.JENGJENGJENG..
nasib arytuh aku xbawak handphone.husshhh,kali nie spotcheck besar-besaran.
kebetulan pulak aku xpakai lencana.gelabah giler cr pin.last2 aku pkai stapler.
Bpk hina siott.hahah nasib baek lencanenye stay kat baju.hehe.
haha waktu akhir mase nie agama.dr bilik apd aku lari nk dptkn pc kat makmal.
lari punye lari xsdar yg ank tangga ada 6,aku ingat 3 jea.aku jatuh cm nangke busuk.
maluu giler naseb baek time tuh ade tika ngn milie,kalu ade budak laki.mampos kne bahan
hehe.balik skola menapak,panas giler.nasib baek time tuh xley puase.hehe.balik umah teguk air.
Penatnye tuhan jea tahu :)

No comments:

Post a Comment